Gastenboek
Ik ben voor een behandeling bij Joke geweest en ben heel tevreden over haar aanpak. Ze geeft duidelijke info en neemt rustig de tijd om het een en ander uit te leggen. Heel bijzonder wat er uit de bioresonantietest komt en de verdere aanpak van de aandachtspunten. Ook fijn dat er na de behandeling snel wordt gereageerd als er nog vragen zijn. Het is zeker de moeite waard om een afspraak te maken. Van harte aanbevolen.

