Gastenboek
Ik kom bij Joke voor behandeling met de frequentietherapie met de RifeCare. Haar vakkundige en gedreven aanpak ervaar ik als positief. Metingen geven vooralsnog verbetering aan. Contact tussen de behandelingen door met vragen over de behandeling of middelen verloopt gemakkelijk en snel. Zeer bijzondere ervaring en aan te bevelen.

