Gastenboek
Ik ben heel blij dat ik bioresonantie therapie heb ontdekt, via zoeken op internet kwam ik gelijk bij Joke uit, ik moet wel zeggen het klikte meteen. Joke is kundig en geeft goed advies, sinds de eerste behandeling die ik kreeg op 14 mei is er vooruitgang op het gebied van de longen en bronchiรซn ik gebruik geen puffers meer ik had er twee tweemaal daags. Mijn neus was het grootste probleem voor mij, door neuspoliepen raakte steeds de buis van Eustachius verstopt, ik heb al voor de tweede keer buisjes in mijn oren, ik kan nu weer sinds de behandeling alles ruiken en proeven, tjonge dat is echt zo fijnโฆ.Dankjewel Joke, tot de volgende behandeling!

