Gastenboek
Joke heeft mij goed geholpen. Ik kon tijdens de behandeling op het scherm meekijken. Zij neemt de tijd voor de behandeling en werkt alles nauwkeurig af. Na mijn eerst behandeling had ik al resultaat. Vandaag de tweede behandeling gehad. Ik heb flinke progressie geboekt!
Dank je wel Joke.

