Gastenboek
Goedeavond Joke
Leuk dat ik na 2 sessies in Je gastenboek mag schrijven.
Joke Jij neemt echt de tijd voor ons, wat ik erg op prijs stel. Er is al een hele vooruitgang te zien, maar we zijn er nog niet. Ik ervaar de behandeling prettig en ontspannen, binnenkort heb ik de derde sessie en ga kijken wat het me brengt, bedankt Joke voor de behandelingen, Je bent een Prachtige Joke.

