Gastenboek
Dank je wel Joke voor iedere behandeling, steeds een stapje vooruit, ik vertelde al dat ik geen puffers en neusspray meer gebruik, ook tabletten voor de allergie heb ik niet meer nodig gehad. Mijn neus hoef ik nog maar om de dag door te spoelen, heerlijk deze behandelingen, alles wordt rustig uitgelegd en indien nodig extra behandeld. Joke werkt samen met Lisa, die ook fijne producten maakt.
Ik heb de moisturizer en nachtcreme gekocht het voelt heerlijk zacht op mijn gezicht. Tot 2 juni JokeโฆIk hoop dan weer een stapje verder te komen wat de pijn in mijn been betreft!

