Gastenboek
Vandaag mijn 2e behandeling gehad. Er zaten 2 mnd tussen omdat ik lang in t buitenland verbleef. Uit de scan bleek dat er toch al veel verbeteringen waren, maar er zijn nog meer behandelingen nodig. Het is een heel eind rijden voor mij maar ik heb โt ervoor over om bij Joke met haar ervaring behandeld te worden. De volgende afspraak is al over 2,5 week. Hoera. Joke neemt veel tijd om alle 6jes, 5jes en 4tjes te behandelen en is niet gauw tevreden.
Ik was vorige keer behoorlijk moe na de behandeling en voel dat nu ook. Ga lekker liggen met kop thee.

