Gastenboek
Ik ben sinds een paar weken bij Joke onder behandeling. Joke is een zeer vriendelijke bekwame vrouw die alles heel goed uitlegt en aan wie je elk moment van de dag vragen kan stellen.
Ze staat altijd voor je klaar. Afgelopen keer had ik veel problemen met mijn nek. Na een behandeling bij haar ben ik ervan af.
Ik vind haar heel kundig.
Ben erg positief over de behandelingen.
Ben haar ook dankbaar dat ze onze kleinzoon die leukemie heeft op afstand behandeld.

