Gastenboek
Ik ben heel blij dat ik Joke via via op mijn pad heb gekregen. Ik woon hier nog maar kort in het prachtige Noord- Brabant. Na schoon verklaard te zijn van de ziekte van Lyme, was ik nog niet hersteld. Mijn lichaam heeft na 20 jaar Lyme, schade opgelopen. Dit heeft Joke allemaal duidelijk kunnen krijgen, waardoor er gericht geheeld kon worden. Na 1 behandeling merkte ik al verbetering en net de 2de behandeling achter de rug. Joke heeft een goed ontwikkelde zesde zintuig (waar ze goed naar luistert), kundigheid en een dosis ervaring. Met haar openheid en warme hart, voel ik mij helemaal in goede handen en heb volle vertrouwen in mn eigen lichaam en in Joke.

