Gastenboek
Ik ervaar de behandelingen als zeer positief. Het maakt dat ik me beter voel, beter in het leven sta, ik kan dingen weer veel makkelijker ondernemen en daardoor ben ik een stuk gelukkiger met mijzelf, doordat ik nu minder klachten ervaar en fysiek daardoor beter uit de voeten kan.
Ook hoe Joke in het leven staat en mij helpt en ziet zoals ik ben, ervaar ik als zeer prettig. Je bent heel menselijk, je ervaart en voelt en ondersteunt mij geweldig en je bent er echt vanuit het hart en niet vanuit het hoofd.

