Gastenboek
Ik had allerlei fysieke klachten als gevolg van problemen met mijn longen. Afgelopen week heb ik een behandeling ondergaan bij Joke. En ik voel me daarna al een stuk beter. Veel van de pijn is verdwenen. Met name het kortademige gevoel en de pijn bij het ademen. Ik ben ook minder vermoeid en voel me fitter.
Ik denk dat ik nog wel een vervolg sessie nodig zal hebben om de overgebleven klachten te behandelen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

