Gastenboek
Gisteren 30 april bij Joke geweest, mijn eerste keer. De scan was heel duidelijk voor mij waar mijn klachten vandaar komen. Heb 3 uur lang behandeling gehad. Nadien naar huis gereden was wat moe maar toch niet zo moe om te slapen. Savonds heb ik goed en diep geslapen niet lang 6 uurtjes, voor het eerst zonder iets te gebruiken. Nog wat behandelingen nodig. Ik ben tevreden.

