Gastenboek
Heb al 17 jaar last van mijn schildklier. Internist wil opereren of radioactief toedienen. Beide wil ik niet. Na veel aanpraat van mijn moeder ben ik bij Joke geweest. Ben sinds april onder behandeling bij Joke. Heb recent mijn bloedprik controle gehad en van de internist mag ik van de medicijnen af. Voor het eerst in jaren werkt mijn schildklier normaal. Ben zeer tevreden. Bio Resonantie een aanrader.

