Gastenboek
Hallo, wat ik wel vreemd vind in deze kwestie is dat hetgeen wat joke bij iedereen doet aan behandeldingen er geen enkele negatieve of kritische reacties in dit gastenboek staan! Kan mezelf niet voorstellen dat het 100% werkt want ieder lijf is anders.
Met vriendelijke maar toch kritische groet,
Piet van den tillaart

