Gastenboek
In Juni 2024 ben ik gediagnostiseerd met sarcoidose in mijn linkerlong. In de reguliere zorg konden ze niet veel voor me doen, anders dan behandelen met Prednison. Maar dat wilde ik niet. Daarom ben ik op zoek gegaan naar alternatieve behandelingen waar ik baat bij zou kunnen hebben.
Begin april 2025 ben ik gestart bij Joke. Ik heb iedere 2 tot 3 maanden een sessie gedaan + de voorgeschreven supplementen genomen. Na een tijdje ging ik me wat beter voelen, maar mijn klachten waren nog niet verdwenen. Daarom heb ik besloten om aan het begin van 2026 de Wave aan te schaffen en heb mezelf hier bijna dagelijks mee behandeld. Bij de laatste CT-scan in het ziekenhuis (Feb 2026) was de sarcoidose nagenoeg verdwenen. Ik voel me dan ook een stuk fitter en heb geen last meer van mijn long. Joke (en mijn eigen lichaam): bedankt!

